Online stralen tijdens de feestdagen

De feestdagen staan voor de deur en het is begrijpelijk dat je in deze periode minder tijd hebt om je bezig te houden met je gebruikelijke social media-activiteiten. Terwijl je aan het genieten bent van de heerlijke kerstdiners en glazen champagne kan het onderhouden van je online aanwezigheid soms naar de achtergrond verschuiven. Toch is het van groot belang om juist tijdens deze feestelijke tijd verbonden te blijven met je online community en je merk op een juiste manier uit te stralen!

Stralende tips

Als je nog niet begonnen bent met het voorbereiden van je online zichtbaarheid, no worries en lees snel verder! Voor degenen die nog wat last-minute inspiratie zoeken, delen we een aantal handige tips met je om tijdens de laatste dagen van het jaar en de start van het nieuwe jaar online te stralen!

Hoe feestelijk je ook wordt, blijf wel trouw aan je merkidentiteit. Consistentie in je merkboodschap is essentieel voor herkenning en vertrouwen. Houd tijdens het schrijven van je content de volgende tips in je achterhoofd:

Onderscheiden van concurrenten

Na al deze tips blijft er één ding het belangrijkste: blijf dicht bij jezelf. In de online wereld wordt namelijk veel dezelfde content geplaatst en daarom is het belangrijk om je te onderscheiden van anderen. 

Dit doe je door dicht bij je vastgestelde tone-of-voice te blijven zodat je teksten passen bij jouw identiteit, een duidelijke huisstijl te gebruiken en consistent te zijn in je gebruik van beeld.

Werk aan de winkel!

Naast dat we het belangrijk vinden om te genieten tijdens de feestdagen, is het ook een kans om je online aanwezigheid te versterken en te connecten met je online community. Dus hup aan de slag!

Wij wensen je een schitterend einde van het jaar en een stralend nieuw begin. Dit is namelijk hét moment om te gaan stralen! Weet je niet hoe? Neem dan hier een kijkje of kom eens gezellig langs op de koffie.

Geschreven door: Inter Content Creator

Roos van der Meijden

Roos is enthousiaste tweedejaarsstudent Commerciële economie aan de Haagse Hogeschool, gespecialiseerd in creatieve business. Ik hou me bezig met de online aanwezigheid van de agency zelf en ben ook betrokken met projecten voor onze stralers.

Meer lezen?

AI, je kan er niet meer omheen. De tijd van ‘misschien moeten we er iets mee’ is voorbij, want AI is er al, en hóe. Het verandert hoe we creëren, plannen en zelfs communiceren. Maar...

Foto’s en bewegende beelden worden vele malen sneller verwerkt dan lappen tekst. Daarom is het slim om ervoor te zorgen dat jouw beeld in één oogopslag uitstraalt wie je bent en waar je voor staat....

Online Scan: Voor stralende inzichten, concrete actiepunten en een succesvol resultaat Wil je weten hoe goed jouw merk online zichtbaar is? En ben je benieuwd of jouw unieke identiteit wel overkomt bij jouw meest waardevolle...