Online stralen tijdens de feestdagen

De feestdagen staan voor de deur en het is begrijpelijk dat je in deze periode minder tijd hebt om je bezig te houden met je gebruikelijke social media-activiteiten. Terwijl je aan het genieten bent van de heerlijke kerstdiners en glazen champagne kan het onderhouden van je online aanwezigheid soms naar de achtergrond verschuiven. Toch is het van groot belang om juist tijdens deze feestelijke tijd verbonden te blijven met je online community en je merk op een juiste manier uit te stralen!

Stralende tips

Als je nog niet begonnen bent met het voorbereiden van je online zichtbaarheid, no worries en lees snel verder! Voor degenen die nog wat last-minute inspiratie zoeken, delen we een aantal handige tips met je om tijdens de laatste dagen van het jaar en de start van het nieuwe jaar online te stralen!

Hoe feestelijk je ook wordt, blijf wel trouw aan je merkidentiteit. Consistentie in je merkboodschap is essentieel voor herkenning en vertrouwen. Houd tijdens het schrijven van je content de volgende tips in je achterhoofd:

Onderscheiden van concurrenten

Na al deze tips blijft er één ding het belangrijkste: blijf dicht bij jezelf. In de online wereld wordt namelijk veel dezelfde content geplaatst en daarom is het belangrijk om je te onderscheiden van anderen. 

Dit doe je door dicht bij je vastgestelde tone-of-voice te blijven zodat je teksten passen bij jouw identiteit, een duidelijke huisstijl te gebruiken en consistent te zijn in je gebruik van beeld.

Werk aan de winkel!

Naast dat we het belangrijk vinden om te genieten tijdens de feestdagen, is het ook een kans om je online aanwezigheid te versterken en te connecten met je online community. Dus hup aan de slag!

Wij wensen je een schitterend einde van het jaar en een stralend nieuw begin. Dit is namelijk hét moment om te gaan stralen! Weet je niet hoe? Neem dan hier een kijkje of kom eens gezellig langs op de koffie.

Geschreven door: Inter Content Creator

Roos van der Meijden

Roos is enthousiaste tweedejaarsstudent Commerciële economie aan de Haagse Hogeschool, gespecialiseerd in creatieve business. Ik hou me bezig met de online aanwezigheid van de agency zelf en ben ook betrokken met projecten voor onze stralers.

Delen:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Pinterest
Reddit

Meer lezen?

Social media
roos

Instagram Impact

Maak kennis met… Instagram, één van de populairste social media platformen. Het is ontworpen om gebruikers foto’s en video’s te laten delen met hun volgers.

Lees verder
Social media
roos

Een doordachte hashtag strategie is tegenwoordig een must!

In de social media wereld die steeds sneller draait is Instagram een belangrijk platform voor je online zichtbaarheid en branding. Één van de meest effectieve tools om je content onder de aandacht te brengen en je bereik te vergroten, zijn hashtags. Ze vliegen je soms om de oren, maar wist je dat een doordachte hashtag strategie je veel kan opleveren? In deze blog gaan we dieper in op het belang van hashtags op Instagram, delen we do’s en don’ts en vertellen we hoe jij optimaal kan stralen door gebruik te maken van de juiste hashtags. Lees snel verder!

Lees verder
Online wereld
roos

Online stralen tijdens de feestdagen

De feestdagen staan voor de deur en het is begrijpelijk dat je in deze periode minder tijd hebt om je bezig te houden met je gebruikelijke social media-activiteiten. Terwijl je aan het genieten bent van de heerlijke kerstdiners en glazen champagne kan het onderhouden van je online aanwezigheid soms naar de achtergrond verschuiven. Toch is het van groot belang om juist tijdens deze feestelijke tijd verbonden te blijven met je online community en je merk op een juiste manier uit te stralen!

Lees verder
Online wereld
Leanne

Verschil tussen online- en social media agency

Je ziet het vaak voorbij komen, de social media agencies vliegen je om de oren. Eigenlijk best onduidelijk, want wat maakt een social media agency nu anders dan een online agency? Een online agency en een social media agency is namelijk iets wat vaak als hetzelfde wordt gezien, dit is echter niet zo. JustLeanne positioneert zich als een online agency. Dit betekent dat wij verder kijken dan social media, we kijken namelijk naar de gehele online wereld van de klant. Laten we eens dieper ingaan op het onderscheid tussen deze twee termen.

Lees verder
Online wereld
Leanne

Wat is een holistische denkwijze?

JustLeanne is een online agency met een holistische denkwijze. Wat holistisch precies is? Wij kijken naar het geheel! Dat betekent dat wij verder kijken dan alleen social media, wij zorgen namelijk voor een ijzersterke gehele online zichtbaarheid. Welk platform je ook kunt bedenken, wij zorgen ervoor dat jouw bedrijf daar kan stralen. Lees snel verder voor meer informatie over holistisch denken!

Lees verder
Trends
roos

UGC: User Generated Content

In de dynamische digitale samenleving waarin we leven, heeft de opkomst van User Generated Content (UGC) geleid tot een verandering in de manier waarop mensen online communiceren, delen en samenwerken. Het is begonnen met individuele gebruikers die spontaan iets delen over een bepaald merk/bedrijf. Maar uitgegroeid tot een krachtige beweging dat de digitale ervaring transformeert en nieuwe aspecten toevoegt aan de manier waarop we communiceren, delen en creëren. Maar wat houdt UGC nu precies in, welk effect heeft het op bedrijven, wat zijn de voordelen ervan en hoe ziet de toekomst van UGC eruit? Daar gaan we in deze blog dieper op in, dus lees snel verder!

Lees verder

Geef een reactie